Tartalomjegyzék
1. Barakonyi Károly: Új egyetemi kihívások
2. Hrubos Ildikó: Nemzetközi trendek a felsőoktatásban
3. Rechnitzer János: A felsőoktatás regionalitása, a régiók és a felsőoktatás
4. Dinya László: Verseny a felsőoktatásban, a versenyhelyzet értelmezése
5. Pavluska Valéria: A marketingelmélet új irányai a felsőoktatási marketing megalapozásában
6. Fojtik János: Stratégiai marketing – marketingstratégia
7. Hetesi Erzsébet: A marketing információs rendszer és a felsőoktatási elégedettségi kutatások módszertani problémái
8. Törőcsik Mária: A fiatalok fogyasztói magatartása – az egyetemek fő célcsoportjának megértése
9. Rekettye Gábor: A felsőoktatási kínálat marketingorientált menedzselése
10. Rappai GáborRekettye Gábor: Árak – tandíjak a felsőoktatásban
11. Kuráth Gabriella: A marketingkommunikáció tervezése és megvalósítása
12. Piskóti István: Marketingrealizálás, stratégiák – folyamatok – szervezeti megoldások
13. Gáti JózsefKoczor Zoltán: Minőségirányítás és marketing
14. Fábri György: Felsőoktatási rangsorok és az intézményi marketingkommunikáció
Esettanulmányok
1. Nagy Bálint: Az International Business School márkaevolúciója
2. Tóth ÁgnesAlexandra Hroncová: A hét mesterlövész – a Prágai Műszaki Egyetem válasza a kihívásokra
3. Filep Bálint: A Széchenyi István Egyetem és a Nyugat-Dunántúl kapcsolata
4. Deés SzilviaIllyés Ferenc: Határon túli terjeszkedés
5. Domboróczky ZoltánSzabó Matild: A marketing mint a stratégiai háló eleme a TPF életében
6. Vendler BalázsTencz Zsófia: „Nem csak tudást adunk!” – beiskolázási játék a virtuális térben
7. Szontágh Krisztina: Web 2.0 alkalmazásának lehetőségei – felsőoktatási közösségi oldal
8. Nándori Emese: A diplomás pályakövetés szerepe az intézményi marketingben